Aku, Jabatan & Suami..

Posted by Kak Kay | Posted in

Busy..busy..busy..x de mase langsung nk post kt blog...macam2 bende berlaku...aku dh tentu busy dgn tugas kt ofis...tugas kt kelas2 samada kt Bandar Tun Razak atau Putrajaya.kt umah lak sibuk melayan suami yg sakit....dh hampir setahun sakit..dh berapa kali masuk wad kt hospital..skrg every week gi wat fisiotraphy lak kt HUKM.

Kalau checkup time pagi kena la aku amik timeslip kt doktor...kalau petang lak kena antar keHUKM dulu baru bleh kekelas.setakat ini berjalan lancar.

Terima kasih sgt kt Jabatan tempat keje aku sb bg kelonggaran utk aku mengruskan suami ku.
Thanks Puan Pengarah,Pegawai Zon, Penyelia Kanan dan Penyelia Kawasan Pn Jamilah dan skrg Pn NorAzlina yg memahami keadaan aku skrg.

Sedaya upaya aku jalankn tugas sebaik mungkin..sesekali belum pernah buat hal..aku x pernah ponteng kelas...begitu jg rutin harian keofis...lambat pun aku mesti pergi jg walaupun kadang2 kt ofis x de apa2 tugasan pun.

Ada jg teman sekerja yg bercakap dibelakang ku..mempertkaikan kelonggaran yg aku dapat tp aku tidak ambil pusing dan tidak marah pun...buang masa untuk semua itu.

Setiap kali selepas solat aku sentiasa panjatkan doa pd Ilahi agar suami ku cpt sembuh, macam dulu yg sentiasa cergas kemana-mana.harapan ku suatu hari nanti impian ini akan jadi kenyataan.....

Comments (0)