Salam Perkenalan

Posted by Kak Kay | Posted in

Assalamualaikum...ini post I dari saya, tengok dan baca blog orang lain tiba-tiba je teringin lak nak ada blog sendiri.
Saya ni minat memasak..keje pun dengan jabatan kerajaan yang ada kena mengena dengan minat saya.
Tugas saya sebagai tenaga pengajar dalam bidang kemahiran.
Selama bertugas saya berpeluang mengikuti kursus-kursus masakan ,jahitan, kraftangan, andaman dan dandanan diri secara percuma,semua jabatan yang biayai..
Alhamdulillah..saya amat berterima kasih pada jabatan saya kerana beri peluang yang banyak pada saya.
Rasanya kalau nak keluar modal sendiri..tak tahulah..setiap kursus kena bayar ribu-ribu paling kurang pun ratus-ratus..
Bila ada masa boleh saya kongsi-kongsi kemahiran yang saya dapat dengan anda semua.Apa-apa pun kenali diri saya dulu ya...just call me kak kay..itu yang selalu teman-teman panggil..

Comments (2)

hi kak kay!

welcome to the blogging world =)

www.nurnaimah97.blogspot.com melawat laa blog saya